Subject: Teade - Haabneeme alevik, kinnistu Nurme tee 29 detailplaneeringu menetluse lõpetamine
From: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
To: "Viimsi Vallavalitsus" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 Oct 2025 17:19:19 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. kaasatud isik/asutus

Käesolevaga edastame Teile teate Viimsi Vallavalitsuse 30.09.2025
korraldusest nr 368 „Haabneeme alevik, kinnistu Nurme tee 29
detailplaneeringu menetluse lõpetamine”.

(Teade ja korraldus lisatud manusena).

NB! Vallavalitsuse korraldusega on võimalik tutvuda ka Viimsi valla
veebilehel:

https://www.viimsi.ee/transport-ehitus-ja-keskkond/planeerimine-ja-ehitus/
detail-ja-eriplaneeringud#nurme-tee-29-detailp

NB! Täpsustavate küsimuste korral palume pöörduda Viimsi Vallavalitsuse
planeeringute osakonda:

https://www.viimsi.ee/kontaktid/kontaktid/vallavalitsus

Lugupidamisega

Viimsi Vallavalitsus

tel 602 8800 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <http://www.viimsi.ee/> www.viimsi.ee